Szösszenetek

2013.02.20 17:54

Ebben a bejegyzésben kivételesen nem a kislányt fogom szídni, mostanában egész jól elvagyunk. Persze még mindig a lehető legkevesebbet szól hozzám, pl. ma délután is hárman voltunk csak. Én épp semmit nem csinálok, a bátyja meg megint ölt valakit az ipodján, tehát nagy melóban volt. Ennek ellenére csak hozzá beszél, neki mutogat fotókat, hogy Jaaaaj néééézd, ezt meg azt csináltuk tavaly Magyarországon! továbbá csak a bátyja orra alá dugja oda a szótárt, hogy kérdezze ki tőle az angol szavakat. De vagy háromszor, annyira unatkozott. No mindegy, addig örülök, amíg nem tesz semmi rossz fát a tűzre. 

A mai első kép egy müzli szeletes doboz, aminek szavatossági ideje khm, hogy is mondjam, már kicsit rég lejárt. És még a mai napig esznek belőle. Sokszor van olyan is, hogy lejárt szavatosságú zacskós levest eszünk, amit én már rég kidobtam volna, itt megesszük. Ez kicsit ellent mond a sok zöldségnek és gyömölcsnek meg a lehetőleg heti egyszeri húsnak, tehát az egészséges életmódnak. 

 

Még egy kicsit a kajánál maradva, sokszor van édesség az ebéd után, de persze lehetőleg gyümölcs, joghurttal. Kicsit otthon éreztem magam, nagymamámnál, mikor a mutter kérdi tőlem, hogy kérek-e mangót. Mondom köszi nem, tele vagyok. Erre megkérdi: ezt sem szereted? xD Mondom mi van? Mert egyszer nem kérek, már nem szeretem? :D Azt hittem ez a nagyik kedvenc mondata. 

 

A kissrác nemrég volt fodrásznál és vágatatta olyanra a haját, ami úgy néz ki a legjobban, ha minden nap bezselézik, tipikus olyan frizura, amire régen azt mondták, hogy Na mi van, megnyalta a boci a hajad? De neki mellesleg jól áll ez a frizura :) Szóval mondja a L. M.-nek, hogy most akkor ezentúl minden nap meg kell csinálnod a hajad és reggel korábban kell felkelned! És lehet, hogy mellé még fürdened is kell! (Ne kérdezze senki, hogy jön össze ez a két dolog, hogy frizura beállítás és fürdés). Erre a kissrác, mint egy totál hibbantra néz L.-re, ugyan már, minek minden nap fürdeni? Én sosem fogok! Oh, a csodás német higiénia. 

 

Higiénia-bacik: 0-1. Megfigyeltem, hogy a gyerekek nem mindig mosnak kezet vécézés után. Pontosítok: sosem mosnak kezet, legalábbis amikor én hallom, hogy fent lehúzza valaki a vécét, akkor nem hallok utána vízcsobogást, vagy egy kis szöszmötölést, hogy legalább a látszata meglegyen a tisztálkodásnak, á! Egyből ronatanak ki a fürdőből. Továbbá nem is egyszer volt olyan, hogy még a vécét sem húzták le maguk után... És ott van a budiban a vécépapír és a többi dolog... Hát, ha nem fürdenek minden nap, az az ő dolguk, de hogy ne húzzák le a vécét és ne mossanak kezet utána... Lehet ezért fogy nálam jobban a folyékony szappan, mint náluk? Mert én ÁLLANDÓAN kezet mosok vécézés után?! Na de embeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

 

Valamelyik este nálam aludt az egyik cica :) Készítettem is fotót róla, ahogy békésen szunyókált, míg meg nem jelentem a vakus gépemmel. Tuti örült neki!

Ezt a dagi cicát estére mindig ki kell rakni, mert hajnali 3kor neki eszébe szokott jutni, hogy ő enni/inni/játszani akar, és ahogy egy macskához illik, kaparja az ajtót is nyivákol. Persze nem szeret kimenni, mivel alapból rettenet egy lusta dög ez a Tini, mivel odakint hideg van, meg kell küzdeni a kajáért, nem terem tej sehol. Nem egyszer volt olyan, hogy megfogtam, kiraktam, de visszaszökött és elbújt. És persze akkor keresni kell vagy jó fél órát, mert bent tényleg nem maradhat. Mellesleg egy ideig fogyókúrára volt fogva, mert tényleg olyan iszonyatos nagy bele volt, mint akinek kiscicái lesznek, de neki a kiscicák helyén is kaja volt. De aztán kudarcba fulladt a dolog és azt hiszem azóta is csak gyarapszik a dög. Amúgy ő aranyosabb, mint a másik, aki mellesleg Lisi, Tini anyukája. Ő is pont ugyanígy néz ki, csak ő soványabb és fürgébb. Tini hagyja, hogy gingyoljam és simogassam, sőt, ő el is várja. Szoktam skypeon is mutogatni, néha beül a kamera elé, és míg mások nem látnak belőlem semmit a termetes dög miatt, én figyelhetem a seggét, amit mindig előszeretettel mutogat.