Még mindig tél

2013.02.26 13:30

Még mindig esik a hó. Szerdától fogva, folyamatosan, minden nap esik valamennyit, most már épp szakad. Én imádom a telet, de azért ez már sok :( Szeretnék tavaszt végre! A mutter is nagyon vágyik már a tavaszra, vett is nárciszt, tulipánokat pár euróért. Persze ezek hamar el is hervadnak, kb. egy hetet nem bírnak ki, hiába cserepesek, de legalább a lakásban egy kis ideig tavasz van, ha odakint még épp nem ereszt a tél. 

Ezt a gyönyörű virágoskosarat is nemrég vette, de sajnos ez elment ajándékba.

 

De péntektől már március!!!! Nem csak azért a március a legszebb, mert kezdődik a tavasz, hanem mert akkor van a szülinapom! :) Azt olvastam, hogy a tavasz majd március 9 körül ér Stuttgart környékére. Már el is terjesztettem a hírt a mutter szüleinek, mikor legutóbb itt voltak. Mivel már ők is kivannak nagyon ettől a sok hótól, nagyon örülnek, hogy jön a tavasz március 9én, és ha nem így lesz, akkor rajtam verik le. :D Mellesleg nagyon aranyosak és kedvesek a mutter szülei, bírom őket. 

 

Tegnap egész nap nagyon ramaty állapotban voltam, átment rajtam egy nap alatt egy lázas, fejfájós betegség. Minden előjel nélkül jött, nem voltam abszolút beteg, nem hapciztam, nem köhögtem... Egész nap az ágyban voltam, de aludni sem nagyon ment, mert fájt a fejem, tévét sem tudtam nézni, ülni meg olvasni végképp nem, úgyhogy elég ratyi volt. Ráadásul enni sem tudtam kb. semmit, inni sem. Este 8 körülre már 38 fokos lázam volt, úgyhogy bevettem egy gyógyszert, majd reggel 7ig aludtam, és mára minden rendben volt. Se fejfájás, se láz. Ma fel vagyok mentve a házimunka alól, a keddi porszívózást majd holnap megcsinálom.