Képek

2013.03.01 06:57

Semmi érdekes dolog nem történt mostanában, úgyhogy csak képekkel jelentkezek. 

 

Tini, ő a dagi dög, lassan már eléri egy csivava méretét is, á, szerintem már többet is nyom. Legutóbb megpróbáltam lemérni, de istennek sem akart a mérlegen maradni, szóval pontos kilót nem tudok mondani. Már a többiek is Garfieldnek hívják, hisz' pont olyan dagadt és lusta. :)

 

A következő két képet a gyerekek festették. Sajnos nem tudom sehogy eldfordítani, az elsőt, és nagyobbra sem csinálni, úgyhogy így marad. Az elsőt L. csinálta, a másodikat M. Szerintem M.-é szebb. L. festménye az előszobában van, M.-é az étkezőben van kirakva. 

Star Wars sakkfigurák érkeztek! ^^ Sötét oldal versus jó oldal. Minden hónapban jött egy bábu, hozzá egy magazin. Egy magazin 20€. Ki lehet számolni, csak a figurák mennyibe kerülnek összesen... és akkor még ott a sakktábla is. De valamit elszúrtak a küldésnél, mert két sötét figura hiányzik, úgyhogy ma reklamál majd a fater. A kissrác egyből lestoppolta a fekete oldalt, hogy ő azzal lesz, L. meg persze a jókkal akar lenni, ki gondolta volna. Hajrá gonoszok! :)

 

Ő a Darth Vader figura, szerintem nagyon jó lett, nekem ő a kedvencem. Kell egy a szobámba! Hátha valahol olcsóbban be tudom szerezni csak magát a Sötét Nagyurat! És akkor boldogság lesz. 

 

Itt mellesleg heti kétszer hoz valamit a postás, mármint csomagot, mutter nagyon sokat rendel a netről, katalógusból. Ha már van egy bejáratott, biztos mérete az embernek, akkor nincs gáz, egyszer kell csak kikísérletezni, hogy M-es tényleg rád való M-es-e. De nem csak ruhák jönnek, hanem pl. sakkfigurák, cipők, díszítő mütyürök a nappaliba, pl. plüssszív meg fa hóemberke.. Szóval ennek itt tényleg nagy szokása van, hogy nem csak az a jó, amit előtte szemmel meg kézzel letapogatsz, hiszen jogod van visszacserélni, ha nem jó minőséget hoztak ki, továbbá az olyan nagy cégek, mint a Tschibo, nem trükköznek a bankártyával. 

Most én is akarok egy Adidas futócipőt rendelni a mutter egyik katalógusából. Remélem ő is akar valamit, mert akkor nem nekem kell kifizetni az 5€-s szállítási díjat :P.