Csak úgy

2012.10.16 11:55

Végre elkezdődött a nyelvsuli! :) Sajnos csak heti egyszer van, hétfő esténként, én úgy járnék többször! B1-es csoportba kerültem, összesen 9-en vagyunk. Úgy bírom a nemzetközi légkört a csoportban! Van egy mexikói, ugandai, japán, török, indiai srác, két lengyel lány, egy ukrán lány és én. A török srácot a legnehezebb megérteni, a tanárnő is sokszor visszakérdez, de amúgy mindenki már elég jól meg tudja magát értetni, elvégre B1-es csoportban vagyunk, na meg mindenki már évek óta él kint. A bemutatkozásnál mondtam, hogy alig több mint két hete vagyok kint, akkor mindenki egyszerre, óóóóóó hát akkor te még friss vagy! :D A tanárnő a sok beszéd híve, és tényleg az óra egyik része nyelvtan, a másik beszéd, szóval fogok haladni, úgy érzem. Este 6-tól 9-ig van az óra, és én sajnos nem tudok végig maradni, már fél 9-kor le kell lépnem, mivel az utolsó buszom az isten háta mögötti faluba 9-kor indul egy másik városból. Na de a busz nem megy föl teljesen a faluig, hanem egy alsó megállóhelynek nevezett bokorcsoportban szinte csak lassít, meg sem áll, senkinek meg nem fordul a fejében, hogy valaki az én kis falumba este szeretne normális, emberi módon feljutni. Ugyanis! Ez az alsó megállóhely kb. 1 km-re van a falutól, amivel még nem is lenne akkora gond, mivel sportosság jegyében akarom elölteni a napjaimat idekint, de NINCS KÖZVILÁGÍTÁS az út mentén! El sem hiszitek mennyire romantikus csak a Hold által kivilágított úton vaksötétben, egyedül, vaskötétben, egyedül, vaksötétben felfele menni.... Ja, mondtam már, hogy mennyire sötét van?????????????????? Még a falu is annyira messze van, hogy a házak fényei sem világítják meg rendesen az utat. Minden nagyobb fekete pocsolyát egy fekvő útonállónak néztem, jöttek a szokásos Blair Witch-féle neszek a mellettem levő erdőből, hát, nem csak azért volt 200 a pulzusom, mert felfele kellett jönni... Lehet túl sok csi-s és nyomozós, elrablós filmet néztem, de ez azért akkor is megfeküdné a gyomrom, ha két ultra kísérne föl. Ó és külön fogok örülni annak, amikor majd lefagy az út és úgy kell felfele jönnöm. 

Ennek ellenére még mindig jó itt lenni, a második megfázást is sikerült mára legyűrnöm!

Most szombaton lesz egy Stuttgarternacht nevezetű esemény, amire úgy elmennék! Városnézés túra, művész mozik, múzeumok lesznek nyitva este 7-től hajnali 2-ig 14€-ért, de még ha lenne is kivel elmenni, hétvégén szintúgy nem jön ide busz. Ráadásul egy konferencia miatt, amit a kissrác sulija lát vendégül, egy angol fiú fog itt lakni 4-6 napig, (aki mellesleg akkor lesz 18, amikor itt lesz, biztos akarna valamit csinálni, de sok szerencsét, haver, mert itt egy bolt sincs, nemhogy egy kocsma, xD) szóval a szülőknek biztos lesz elég dolga a gyerekkel, nemhogy még értem is eljöjjenek kocsival. 

Két faluval arrébb van az Anyukának egy barátnője, akinek szintén van egy au-pair-e aki Kirgizisztánból jött, megvan a száma, ha haverkodni szeretnék, már lehet lesz kivel. 

Alig várom, hogy végre megkapjam az első fizetést, és elkölthessem egy részét! :) Vagy az egészet!