A család

2012.10.10 15:30

Régóta nem írtam már, de olyan nehéz rávenni magam.. Na de most majd lehet lesz már kedvem. 

Már 12. napja vagyok itt, de egy hónapnak tűnik a sok élmény és újdonság miatt. Ma negyedik alkalommal voltam futni az erdőben, olyan büszke vagyok magamra! 3 póló és két pullóver, olyan hideg van, már látszik a lehellet az erdőben, de örülök, mert egyre jobban kezdek belejönni. Holnap megyek végre első alkalommal nyelviskolába és utána remélem kialakul a végleges napirendem és kereshetek egy uszodát is, ahova majd járhatok, tervek szerint heti kétszer. Eddig bármelyik uszoda honlapját megnéztem, 4 € az egyszeri belépésre szóló jegy. Heti 8 € nem lesz sok, főleg ha megerősíti a gerincem. 

A németem nem mondom, hogy annyira javulna, hihetetlen, mintha teljesen elfelejtettem volna németül, ahogy kiértem. Még most is van olyan, hogy németül beszélek, és gondolkodás nélkül angol szót mondok egy német helyett. És akkor nevetés és tovább mondom németül. Viszont ha nem tudok valamit németül, akkor direkt angolul mondom (merthogy a szülők beszélnek angolul és franciául is) és akkor ők megmondják a német megfelelőjét és én meg megtanulom. De volt olyan is, hogy gondolkodás nélkül magyarul mondtam egy szót a német mondat közepén  és csodálkoztam, hogy nem értik. Szóval elég nemzetközi beszélgetések szoktak zajlani a házban :)

A kisfiú egy igazi showman. Jár színjátszókörbe, kórusba, kézilabdázni, tud dobolni. Imádja a rock zenét, angolul és franciául is tanul (igaz, ez a suliban kötelező). Na de nem ezért showman, mert ennyi helyre jár, hanem mert egy színész&bűvész&szórakoztató ember veszett el benne. Amit mi 10 perc alatt fejezünk be kaját, azt ő fél óra alatt, mert annyit dumál. Viccet mesél, ökörködik, bohóckodik.. Többször is rá kell szólni, hogy egyen már. Amikor ketten voltunk a kocsiban és zenét hallgattunk, megkérdezte, milyen zenét szeretek. Mondtam, hogy az állandó a rock nálam. Megkérdezte, milyen együtteseket szeretek. Ahogy váltogatta a zenéket, hirtelen a sok német együttes között feltűnt a Deep Purple. Mondom őket ismerem, és egész jó néhány számuk! Erre elkezdi, hát őket ki nem ismeri?! Ja, mondom bocs, 11 évesen ilyen otthon a rockzenében, látszik, hogy apja fia :D Szereti a Star Wars-t és a Harry Potter-t is, nagy örömmel fedezte fel, hogy én is szeretem. Megígértettem vele, hogy hétvégén játszunk valamelyik SW-s vagy HP-s kártyával, mivel vele még nem nagyon volt alkalmam haverkodni. Elég sokat van távol délutánoként, és mivel nem is én keltem, nem vagyunk sokat együtt. Na de majd ezek után remélem jobban tudunk haverkodni :)

Eddig a kislánnyal találtam meg jobban a közös hangot, legalábbis azt hittem, de ma reggel egyik pillanatról a másikra olyan undok lett, köszönés nélkül ment el, nem hagyta, hogy én fonjam be a haját, becsukja az ajtaját, hogy ne menjek be... Pedig ezek előtt 10 perccel pedig bújócskáztunk a szobájában, szóval elég érdekes. Mondanom sem kell, semmit nem tettem vele. Esténként is mellesleg nagy hisztiket csap, aztán reggel, mintha mi sem történt volna, bújik az anyjához. Én is ilyen voltam? Ha igen, bocsi Szülők! :) Rendkívül hamar rá tud unni a dolgokra, és megváltozik a kedve, és ordít, ha nem akar valamit.  Ilyenkor általában felküldik a szobájába, és 10 perc múlva úgy jön vissza, mint egy kezesbárány. Persze nem mindig sikerül ez az akció. 

Okosak a gyerekek, nem estek messze a szülők almafájától :D és memóriakártyában is mindig elvernek. A kissrác nagyon szépen rajzol és fest is, és a kislánynak is vannak szép rajzai. 

Az Anya és az Apa is nagyon kedvesek, segítenek, pl. az Apa megkérte egy családi barátjukat, hogyha legközelebb megy Stuttgartba, akkor vigyel el, mert tudja mennyire vágyok már bemenni. Az Anya segít rendelni katalógusból télicsizmát, meg próbálnak megismerni, és azt szeretnék, ha minél jobban érezném magam.

Már előre kíváncsi vagyok, milyen lesz, amikor majd nekem kell őket egyedül lefektetni, mert lesz olyan, amikor az Anya éjjel ügyeletes, az Apa meg odavan másik városban napokig dolgozni. Na de majd arról is beszámolok! :) Addig is várom az első fizetésem, hogy bemenjek Stuttgartba végre körülnézni és vegyek ezt-azt! :)